Jumaat, 12 September 2008

Pergerakan Ke Tasik Kenyir

16 Ogos 2007

Pergerakan ini mengambil masa selama 10 Jam dalam perjalanan kami ini adalah bermula cerita tentang melingkupnya seorang Ketua Program. Dalam kisah cerita saya ini.... awal2 lagi dah kena sound maut dengan EN HISYAM.... pasal cover seorang rakan yang menghisap rokok... (MAAFKAN SAYA EN HISYAM)

tibanya di Tasik Kenyir

Kami berdepan dengan dugaan yang ALLAH S.W.T berikan iaitu hujan lebat yang sangat menduga kami. Saya selaku Ketua Program menjalankan tanggungjawab saya dengan mengarahkan kawan2 dan membahagikan mereka kepada beberapa kumpulan untuk menyiapkan kerja dengan pantas.

Lebih kurang 0100 pagi 17 ogos 2008

kejadian yang tidak diduga berlaku... iaitu saya dan beberapa kawan lelaki telah dipanggil untuk mengaku siapakah yang MENGHISAP ROKOK... Saya berasa malas ingin mengangu kawan2 perempuan yang tengah nyenyak tidur selepas kepenatan aktiviti icebreaking... dalam cerita awalan ni saya, Omar, Abg Polis dan Fariz Firhat adalah hero kerana telah mengaku menghisap rokok (tapi hanya tuhan saja yang tau kebenaranya)...

di akhir cerita untuk ari ni aku dan ke3 orang kawan aku yang jadi hero tu telah di asingkan tempat iaitu di letakkan di kedai makan selama 1 ari... tapi dalam kejadian ni aku kesian dengan kawan2 sbb dorang semua kena rendam dalam Tasik Kenyir....(KEPADA KAWAN2 AKU MX MAAF)

2 ulasan:

tehah berkata...

best woo kne rendam....rugi abg askar x dpt join....

Guardian Angel berkata...

"If the leader is filled with high ambition and if he pursues his aims with audacity and strength of will, he will reach them in spite of all obstacles". Berani Gagal Bro...